...
...
Knygu paieska & isdavimas
2015-2016 m. m. studijų įvadas studentams.
...
Modulyje pateikiami rašto darbų apipavidalinimo nurodymai, bakalauro baigiamųjų darbų rengimo grafikai ir metodiniai nurodymai, praktikų ataskaitų rengimo nurodymai ir kiti studijų dokumentai.
This module aims to introduce marketing as a study of the ways in which organisations interact with consumers and other organisations and explain that marketing is a rigorous and rewarding subject that examines dynamic decision-making processes and assesses how these decisions impact on and are affected by internal and external environments. Students will also attempt to translate marketing-related content and compile their own bilingual marketing glossaries that will help them in their future careers.
This course has been developed primarily for undergraduate students of English as a foreign language. It assumes an intermediate standard of knowledge and practical handling of the language and seeks to fulfil the following aims:
to further students’ knowledge of English through exploration and analysis;
to help students acquire an integrated vision of English, rather than concentrate on unrelated areas;
to see a grammar as providing a means of understanding the relation of form to meaning, and meaning to use, in context;
to provide a basic terminology which will enable students to make these relationships explicit;
to stimulate the learners’ capacity to interact with others in English and to express themselves appropriately in everyday registers, both spoken and written.
Mokymasis efektyvus yra tada, kai po jo pagerėja darbo rezultatai, o tam reikalingi nauji įgūdžiai, naujos žinios ir teisingos mūsų nuostatos. Kurso metu analizuojama ir mokoma taikyti atminties lavinimo, informacijos sisteminimo ir įsisavinimo metodus, aktyvaus mokymosi metodus. Daug dėmesio skiriama gebėjimui naudotis kolegijos ir kitais ištekliais ieškant informacijos ir organizuojant savarankišką mokymąsi. Nuosekliai mokoma ruošti ir pravesti sėkmingus pristatymus, atlikti tyriamąją veiklą bei rašyti įvairių tipų akademinius tekstus, kuriuos studentai turės ruošti studijų eigoje (santraukas, esė, apklausų anketas, projektines ataskaitas, kursinius darbus ir pan.). Taip pat mokoma naudotis elektroninėmis priemonėmis, susirasti informaciją, ją atsirinkti ir pritaikyti studijų rezultatams pasiekti.
Learning is only effective when it leads to improving study results, which requires new skills, knowledge and the right attitude. The course helps students to analyse their study habits and learn to apply memory improvement techniques, information processing methods and active study skills. It also stresses the importance of drawing on college and other external study resources when searching for information and organising independent study. Students will find out how to prepare and deliver successful presentations, do research and write various types of academic text that they will have to encounter in the course of their studies, i.e. summaries, essays, questionnaires, project reports, course papers, etc. They will also learn to use ICT to find, select and apply information in order to achieve their study goals.
Anotacija
Business English for students ( Intermediate level) in every day situations.
Praktika atliekama kolegijoje sukurtoje firmoje, kuri imituoja realios įmonės darbą. Praktika yra trijų dalių: studento praktinė veikla auditorijoje, įvairių įmonės dokumentų vertimas ir praktinės veiklos ataskaitos parengimas.
Visų pirma, studentai kuria simuliacinę įmonę, sugalvoja, kokias prekes gamina ir kokias paslaugas teikia šį įmonė, rašo CV ir motyvacinius laiškus įvairioms pareigoms šioje įmonėje užimti. Tada nagrinėja dalykinės korespondencijos ypatumus, rašo ir verčia įvairių tipų laiškus bei elekronines žinutes. Studentai įgauna naudingus profesinės veiklos įgūdžius: mokosi rengti susitikimus ir susirinkimus, pristatyti įmonę, jos produktus bei paslaugas. Taip pat, studentai renka įvairių dokumentų, laiškų, žinučių pavyzdžius anglų ir lietuvių kalbomis, analizuoja panašumus ir skirtumus, o savo išvadas pateikia ataskaitoje. Be to, kiekvienas gauna individualias vertimo užduotis.
Studentai, atlikę mokomąją praktiką, vertimus bei ataskaitą VVEK Užsienio kalbų katedrai pateikia raštu.
Modulyje nuosekliai mokoma rašytinės anglų kalbos, akademinio rašymo ir akademinio žodyno, reikalingų įvairiems rašto darbams studijų metu bei baigiamajam darbui parengti. Taip pat mokoma naudotis elektroninėmis priemonėmis, susirasti informaciją, ją atsirinkti ir pritaikyti sakytinėje bei rašytinėje kalboje.
The course consistently develops students‘ academic writing skills and academic vocabulary necessary to prepare various written assignments and academic essays, as well as the final thesis. Students will also learn to use ICT when searching for information, selecting and applying it speech and writing.
In studying this course students will learn basic communication, business communication and cross-cultural communication concepts, characteristics and principles, definition of culture and culture types. Students will get ready for effective communication across different cultures, learn about strategies for making business contacts in different cultures, arranging business meetings in multicultural settings, cooperation in an international team. Students will learn how to organise international meetings adapting to different communication styles, different cultural settings, will prepare for negotiations with partners from different cultural backgrounds, will learn how to develop and adapt communicative messages for different cultures, effectively manage business communication by using electronic communication means. Students will develop written and oral communication skills taking into account cultural features.
Short summary of the course ESP
Modulio apraso anotacija
This course aims to teach students at the early stage of translation practice to deal with basic lexical and syntactic units of language when translating from English into Lithuanian. It provides a series of exercises focusing on key lexical and syntactic issues in business-related texts. A strong emphasis is put on rendering the key areas in compliance with linguistic norms and preferences of the Lithuanian language.
This course aims to teach students at the early stage of translation practice to be word-conscious when rendering texts from English into Lithuanian. The major focus is on texts covering business topics in the news media. With the purpose of a practical approach to teaching translation-related issues of the lexicon, the course combines two strands of linguistics that are usually taught as separate disciplines - that is, lexicology, as a branch of theoretical linguistics, and lexicography, as a strand in applied linguistics.
The first module will familiarize students with the products of lexicographic research and the benefits that a variety of resources (especially, the digital ones) may offer to a translator. The other two modules will focus on a variety of relations among words in terms of their structure and meaning associations. Students might find this useful when opting for the most optimal equivalents in Lithuanian so that translations conform to the linguistic norms of Lithuanian and yet render the meaning of English texts.
Kurso tikslas: Įgyti žinių apie multimedija komponentų kūrimo ir veikimo principus. Išmokyti bazinių multimedija technologijų.
Kursas skirtas finansų ir apskaitos bei verslo vadybos ir marketingo ištęstinių studijų specialybės studentams. Šiame kurse studentai gilina žinias, skirtas duomenų apdorojimui bei analizei, vizualizacijai. Paskaitose ir praktiniuose užsiėmimuose naudojama skaičiuoklė MS Excel 2013.
Įvadas į skaitmeninį marketingą. Kurso sudedamosios dalys:
-SEO bei Mokamosios Google paieškos
-Socialinių medijų valdymas
-Google produktai
-Virusiniai filmuikai
-Online PR
Kursas skirtas finansų ir apskaitos bei verslo vadybos ir marketingo specialybės studentams. Šiame kurse studentai gilina žinias, skirtas duomenų apdorojimui bei analizei, vizualizacijai. Paskaitose ir praktiniuose užsiėmimuose naudojama skaičiuoklė MS Excel 2013.
Informacinės technologijos
The main task is to introduce goals and implementation of the organisation of events subject to the students; present influence to the culture, economics, business and consumer‘s personality, to deliver marketing opportunities through events and to prepare managers who would be able to innovatively and creatively plan, execute and evaluate events.
Main topics:
Dalyko pagrindinis tikslas - supažindinti studentus su renginių organizavimo tikslais ir įgyvendinimu, poveikiu kultūrai, ekonomikai, verslui ir vartotojo asmenybei, pateikti renginių kaip rinkodaros priemonės galimybes bei parengti inovatyviai ir kūrybiškai gebančius planuoti, vykdyti bei vertinti renginius vadybininkus.
Pagrindinės dalyko temos:
Turizmo vietovės traukos valdymas (Tourism Destination Management) yra Svetingumo paslaugų industrija studijų programos dalykas. Tikslas-supažindinti studentus su turizmo ir svetingumo sektorių vystymo strateginio planavimo principais ir praktika, ugdyti holistinį požiūrį vertinant šios srities produktų ir paslaugų vystymo galimybes.
Taikomi mokymo metodai - teorinės paskaitos, seminarai, projektinis mokymas.
Turizmo geografijos kurso tikslas - supažindinti su tarptautinio turizmo plėtros prielaidomis bei dėsningumais, pasaulio turizmo išteklių įvairove bei geografiniu pasiskirstymu, įvairių regionų ir valstybių turistiniu įsisavinimu bei įvairių regionų ir valstybių turizmo plėtros perspektyvomis.
Kurse pateikiama "Vežimo technologijų" paskaitų medžiaga, namų darbų užduotys ir kita informacija, susijusi su krovinių vežimų technologijų studijomis.
Statistika rusų kalba
Logistikos pagrindų kursas skirtasTransporto verslo vadybos studentams (lietuvių kalba)
Dalykas siekia supažindinti su skaitmeninėmis garso ir vaizdo technologijomis, aiškinant jų paskirtį, motyvuotą panaudojimą. Taip pat siekia paaiškinti garso ir vaizdo signalų formavimo, įrašymo, kodavimo, glaudinimo, perdavimo ir priėmimo technologijas ir sistemas, išmokti naudotis populiariomis garso ir vaizdo atkūrimo programomis ir ištirti jų galimybes, įgyti praktinių skaitmeninės vaizdo ir garso montažo programų valdymo įgūdžių, susipažinti su išoriniais signalo šaltiniais ir garso atkūrimo įranga, taip pat laikmenomis.
Kursas supažindina su programų sistemų kūrimo procesais, jų principais bei praktikomis. Informacija pateikiama apžvelgiant programų sistemų inžinerijos procesus nuo programų sistemos vizijos sudarymo iki jos demontavimo. Detaliau supažindinama su programų sistemų gyvavimo ciklų modeliais, sistemų specifikacijų sudarymo, projektavimo, konstravimo, testavimo ir priežiūros metodais ir praktikomis. Taip pat supažindinama su programinių produktų ir jų kūrimo procesų pagrindiniais dokumentais ir tų dokumentų sudarymu.
Kurse praktiškai nagrinėjami bendrieji svetainių kūrimo klausimai, bei įvairaus sudėtingumo TVS, daugiau dėmesio skiriant pasirinktos TVS pagrindu įdiegtos svetainės diegimo, administravimo, plėtotės, papildant sistemą naujais moduliais, komponentais, skirtais konkrečių svetainės užduočių sprendimui, klausimams.
Kurse praktiškai nagrinėjami bendrieji svetainių kūrimo klausimai, bei įvairaus sudėtingumo TVS, daugiau dėmesio skiriant pasirinktos TVS pagrindu įdiegtos svetainės diegimo, administravimo, plėtotės, papildant sistemą naujais moduliais, komponentais, skirtais konkrečių svetainės užduočių sprendimui, klausimams.
Kompiuterių tinklų ir saugumo kursas Mobiliųjų technologijų ir saugumo kurso studentams.
Objektinio programavimo pagrindai.
Programavimo pagrindų tęsinys
Kurse apžvelgiamas hiperteksto kūrimo technologijų vystymasis, interneto svetainių projektavimas, studentai mokosi HTML, CSS, XML pagrindų.
Lorem ipsum
An overview of development of hypertext technologies and tools, the main terms, standards and principles are presented. Students learn to use practically HTML, css, XML and helper tools (editors, validators, link checkers). After completion this course students are able to create static website.
The practice allows students to apply the C programming knowledge acquired during lectures. By the practical tasks with robots students are introduced to the programming specifics of real mechatronic systems. Also, students have the opportunity to evaluate their knowledge and skills and to remove existing gaps in programming knowledge.
Introductory course of databases is designed to get acquainted students with theory and practices of databases.
Naujų svetainių kūrimo technologijų modulis skirtas supažindinti studentus su programavimo technologijos AJAX sampratomis, paremtomis jų taikymo sritimis, bei svarba interneto svetainių kūrime.
Naujų svetainių kūrimo technologijų modulis skirtas supažindinti studentus su programavimo technologijos AJAX sampratomis, paremtomis jų taikymo sritimis, bei svarba interneto svetainių kūrime.
Naujų svetainių kūrimo technologijų modulis skirtas supažindinti studentus su programavimo technologijos AJAX sampratomis, paremtomis jų taikymo sritimis, bei svarba interneto svetainių kūrime.
The module is designed to introduce students to the concepts of AJAX programming techniques, to the areas of uses and the importance of web site creation.
Naujų svetainių kūrimo technologijų modulis skirtas supažindinti studentus su programavimo technologijos AJAX sampratomis, paremtomis jų taikymo sritimis, bei svarba interneto svetainių kūrime.
Interaktyvių daugialypės terpės komponentų modulis skirtas supažindinti studentus su daugialypės terpės komponentų kūrimu, paremtu programavimo kalbos ActionScript galimybėmis AdobeFlash aplinkoje, jų taikymo sritimis, bei svarba interneto svetainių kūrime. Nagrinėjama programavimo kalbos ActionScript sintaksė, praktiniai realizavimo sprendimai. Studentai mokosi kurti daugialypės terpės komponetus interneto svetainių sąsajoms, bei juos integruoti į interneto svetaines. Nagrinėjami jungtiniai ActionScript, PHP ir XML sprendimai, jau paruoštų ActionScript pagrindo sprendimų optimizavimo klausimai, bei jų realizavimo HTML5 metodais sprendimai.
Interaktyvių daugialypės terpės komponentų modulis skirtas supažindinti studentus su daugialypės terpės komponentų kūrimu, paremtu programavimo kalbos ActionScript galimybėmis AdobeFlash aplinkoje, jų taikymo sritimis, bei svarba interneto svetainių kūrime. Nagrinėjama programavimo kalbos ActionScript sintaksė, praktiniai realizavimo sprendimai. Studentai mokosi kurti daugialypės terpės komponetus interneto svetainių sąsajoms, bei juos integruoti į interneto svetaines. Nagrinėjami jungtiniai ActionScript, PHP ir XML sprendimai, jau paruoštų ActionScript pagrindo sprendimų optimizavimo klausimai.
Interactive multimedia components module is designed to familarise students with the development of multimedia components, based on the ActionScript programming language opportunities in the AdobeFlash environment and to understand the scope and importance in the creation of web applications.
Interaktyvių daugialypės terpės komponentų modulis skirtas supažindinti studentus su daugialypės terpės komponentų kūrimu, paremtu programavimo kalbos ActionScript galimybėmis AdobeFlash aplinkoje, jų taikymo sritimis, bei svarba interneto svetainių kūrime.
The module is designed to familiarize students with computer graphics and fields of its usage.
Kompiuterinės grafikos modulis skirtas supažindinti studentus su kompiuterine grafika, jos taikymo sritimis.
Dinaminių interneto svetainių kūrimo modulis skirtas supažindinti studentus su dinaminėmis interneto technologijų sampratomis, paremtomis programavimo kalbos JavaScript galimybėmis, jų taikymo sritimis, bei svarba interneto svetainių kūrime.
Dynamic web technologies module is designed to familiarize students with concepts of dynamic internet based on programming language JavaScript, areas of uses and importance in website development.
Dinaminių interneto svetainių kūrimo modulis skirtas supažindinti studentus su dinaminėmis interneto technologijų sampratomis, paremtomis programavimo kalbos JavaScript galimybėmis, jų taikymo sritimis, bei svarba interneto svetainių kūrime.
Kursas supažindina studentus su naujausiomis mobiliųjų įrenginių tendencijomis ir operacinėmis sistemomis.
bbbb
THE APPLICATION OF INFORMATION TECHNOLOGY
...
Supažindinti su finansinių sprendimų pagrindais (sąvokomis, jų apibrėžimais, interpretacijomis), gebėti atlikti paprasčiausius finansinius skaičiavimus bei mokėti pritaikyti juos įmonės komercinėje bei ūkinėje veikloje.
Modulis skirtas Programavimo ir internetinių technologijų bei Medijų ir kompiuterinių žaidimų specialybių studentams 2015/2016 mokslo metais rašantiems baigiamuosius bakalauro darbus.
Visa informacija ir atsakymai į Jums rūpimus klausimus.
Informacinių technologijų taikymai
Studijų dalyko tikslas – supažindinti studentus kaip organizacijos strategija yra įgyvendinama per projektus ir kaip yra valdomi projektai organizacijos kontekste. Tai pat bus skiriama nemažai dėmesio ieškant atsakymo kas lemia vieno projekto sėkmę ir kaip užtikrinti projekto kaip laikinosios organizacijos efektyvią veiklą.
Studentai baigę projektų valdymo studijų kursą turėtų:
Statistikos kursas padės suprasti pagrindines statistikos sąvokas ir metodus, tobulinti mokslinės statistinės informacijos analizės įgūdžius. Taikant statistinius metodus, padės išmokti sisteminti, apdoroti, analizuoti informaciją, žinoti ir mokėti naudotis statistinės informaciniais šaltiniais.
Kalbotyros įvado kursas yra skirtas supažindinti studentus su kalbotyros sąvokomis, reikalingomis tolimesnėms specialybės dalykų studijoms.Kurso metu susipažįstama su kalbotyros mokslo esme, jos tyrimo objektu, uždaviniais ir metodais. Analizuojama kalba kaip ženklų sistema, langage, langue ir parole sąvokų priešprieša, kalbos funkcijos, kalbos ryšys su mąstymu, vidinė kalbos struktūra, kalbotyros santykiai su kitais mokslais, kalbotyros šakos, diachroninės ir sinchroninės kalbotyros priešprieša, geneologinė ir tipologinė kalbų klasifikacija, fonetinis-fonologinis kalbos struktūros lygmuo, pagrindinės morfologijos sąvokos, leksikologija ir jos šakos, semantika kaip mokslo šaka, pagrindinės sąvokos semantikoje, reikšmės koncepcijų įvairovė, sintaksinis kalbos struktūros lygmuo, tekstas/ diskursas ir jo kūrimo ypatybės.
Rašytinė komunikacija
Studijų dalyko tikslas – supažindinti studentus kaip organizacijos strategija yra įgyvendinama per projektus ir kaip yra valdomi projektai organizacijos kontekste. Tai pat bus skiriama nemažai dėmesio ieškant atsakymo kas lemia vieno projekto sėkmę ir kaip užtikrinti projekto kaip laikinosios organizacijos efektyvią veiklą.
Studentai baigę projektų valdymo studijų kursą turėtų:
Trumpai apie kursą...
Meninio vertimo konkursas
Testai
Šiame kurse dėstytojai gali susipažinti su pagrindinėmis Moodle veiklomis ir turėdami redaguojančio dėstytojo teises atlikti veiklų analizę/redagavimą ir pan.
Šiame modulyje demonstruojamos pagrindinės veilkos, kurias numato skirtingų versijų Moodle sistemos.
Tai trumpa pagalba kursų kūrėjams...
Dalyko tikslas: paaiškinti kompiuterinės grafikos principus, išmokyti juos taikyti kuriant praktinius leidybinius ir statiškus, bei dinaminius žiniatinklio grafikos darbus. Išmokyti grafikos kūrimo ir redagavimo principų pasirinktuose statinės ir dinaminės taškinės, bei vektorinės grafikos redaktoriuose.
Kurse praktiškai nagrinėjami bendrieji svetainių kūrimo klausimai, bei įvairaus sudėtingumo TVS, daugiau dėmesio skiriant pasirinktos TVS pagrindu įdiegtos svetainės diegimo, administravimo, plėtotės, papildant sistemą naujais moduliais, komponentais, skirtais konkrečių svetainės užduočių sprendimui, klausimams.
dfgdfgfdg
...
...
9-tas praktinis darbas
...
...
...
...
...
...
...
Bus sunkus kursas..
...
...
...
Kursas apie orą
...
...
In Vilnius Business College virtual learning environment teachers and lecturers present teaching materials for college students.
Students and teachers must create their own access in the VLE.
A single log-in key to a course is provided by the course tutor.
Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat | Sun |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |